woensdag 21 januari 2009



Beter laat dan nooit!!!






De première voorstelling van Mira’s nieuwe en tweede full CD was een succes! De zaal was tot de nok gevuld en het publiek was zeer enthousiast. Mira slaagt er weer in om enkele nummers op haar CD ‘stukken van mensen’ te plaatsen die tekstueel zeer goed in elkaar zitten. Grenzen, ‘Gatplakker’ en ‘checken, checken, checken’ zijn de meest toegankelijke, en misschien zelf dansbare, nummers. Hierbij wil ik wel toevoegen dat ik nog een grotere fan ben van de vorige CD. Jammer dat ik het einde van de voorstelling heb gemist wegens heftig opkomende buikgriep. Ik ben ook zeer benieuwd naar wat ze deze zomer gaat brengen. Tijdens zomer optredens neemt ze Stoffel Verlackt mee op drum. Dit lijkt mij een sublieme combinatie van muzikanten.

Kort samenvatten: zeer leuk concert; Mira is een fijne madam (op en naast het podium); goede muzikanten en goede sfeer. Misschien staat Mira binnen twee jaar opnieuw op het podium van de kern met haar derde CD!?!

Voor cc de kern/ Steven









Geen opmerkingen: