dinsdag 17 juni 2008


Ambassadeurs van De Kern

Naam: Sofie Goossens
Functie: verhuurbeleid & onthaal cc De Kern

Welke Kern-activiteit van het afgelopen seizoen is jou bijgebleven?
Waarschijnlijk kiezen veel mensen om één voorstelling in de spotlights te zetten, maar ik zou dit graag doen voor ons hele filmprogramma. Een heel gevarieerd aanbod van sterke films uit binnen- en buitenland en dit op groot scherm, de droom van elke filmliefhebber. Graag meer van dat dit seizoen!

Waar kijk je naar uit, met deze nieuwe jaarbrochure in je handen?
Moeilijke keuze, want er zijn veel dingen die ik graag wil zien maar ik kies er toch twee uit.
Eerst en vooral het optreden van Mira: een groep die ik heb ontdekt via ons eigen cc en waar ik helemaal weg van ben. Hun nieuwe cd-voorstelling zou ik dus absoluut niet willen missen! Ten tweede wil ik heel graag onze eigen technieker Koen De Jonghe bezig zien (en vooral horen) met zijn Metropool Big Band.


Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar…
Tot mijn grote schaamte moet ik eerlijk toegeven dat ik vroeger een echte cultuurbarbaar was.
Ik werk nu een kleine twee jaar in De Kern en ik kan serieus zeggen dat ik ben uitgegroeid tot een grote liefhebber! Ik kijk er dan ook naar uit om dit seizoen weer veel nieuwe dingen te ontdekken.


foto: Sven van Baarle

Geen opmerkingen: