maandag 18 augustus 2008


Moederkesdag

de mijne was alvast geslaagd, beetje gehangen in CARGO - je weet wel : dé plek aan Park Spoor Noord, je waant je zowaar in Parijs - blote voeten, staalblauwe hemel, een heerlijk ontbijtje voor mijn neus en een uitgelaten kind dat eigenlijk wil gaan zwemmen maar op dat moment nog genoegen neemt met het 'fonteinrennen', net vakantie en dat op nog geen 500 m van mijn deur ... 's avonds Koekeloerenfilm in Wilrijk, de eerste van deze zomer ... moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik de locatie van vorige editie zeker zo aangenaam vond, als stadsmens kan ik met volle teugen van elk stukje groen genieten (of schuilt er dan diep in mij toch een boerin, who knows) ... zeer tevreden over het absoluut fout barretje ... MAAR blijkbaar had iedereen al gegeten want de overheerlijke instant popcorn en chips in zoute, paprika en tacovariatie (jawel the real Mexican stuff) deden het niet goed, misschien hadden we toch beter geopteerd voor olijven want de wijn ging goed van de hand ... en de film? die deed het gelukkig uitstekend!

nog een gouden tip voor alle cinefiele koukleumen : breng een dekentje mee ... en als je niet te ver moet stappen : een eigen strandstoel zit net iets comfortabeler.

cc De Kern/Sophie

Geen opmerkingen: